Būti žurnalistu...

 Žurnalistikos ištakas galime įžvelgti sakytinės kūrybos, kurią lydėjo muzika veikloje. Šią žurnalistu dieną noriu pažvelgti, kas žurnalistika yra man.

Būti žurnalistu man:
Būti arti žmogaus ir su žmonėmis, sugebėti ieškoti ir rasti istorijų, kuriuos būtų kaip žiburys ieškančiam savo gyvenimo kelio. Ne skandalai, ne pigios antraštės ar pigus populiarumas kaip žurnalistui, o jautri, mylinti ir atsidavusi žurnalistikai širdis gali atkreipti dėmesį į šiandienos žmogaus poreikius.
Žmogus išsiilgęs tikrumo, pasiklydęs tarp amžinųjų, rinkos, globalizmo atneštų vertybių, todėl būtina keistis tiek pačiam žurnalistui, tiek skaitytojui.
Užsiimu žurnalistika kuri?
Žiniasklaida, kuri turi širdį. Skambu, bet labai aiškiai nusakanti mintis apie tai, ką aš kalbu ir kokios žiniasklaidos noriu.
Daug talentingų ir labai gabių žmonių, galinčių būti pavyzdžiu kitiems, atsiveria šios skilties, kuri man ir skaitytojams- atradimų, džiaugsmas ir didžiulis malonumas, tekstuose. Kitaip tariant kasdienybės herojų žiniasklaida – kurta žmonėms ir dėl žmonių.
Kartais klausi savęs, kas šiuo metu galėtų sudominti žmogų?
Taigi pirmiausia nurodai sau tikslą, o paskui keliauji, bendrauji, ieškai įdomių asmenybių. Mano tikslas – tarnauti optimizmui, parodyti gražiausius žmogaus dvasios pradus, verslo gyvybingumą, pakritikuoti tuos, kurie sąmoningai ar nesąmoningai skaudina kitus.
Todėl, jei tenka ieškoti temų, tai pirmiausia ieškai žmogaus erudito ar su įdomia patirtimi. Taip pat, kaip asmeniniame gyvenime bet ko nesirenki į draugus ar gyvenimo draugus, nes ir savo gyvenimuose mes nuolatos ieškome žmogaus kaip žiburio kaip didžiausio lobio, kad sukurti gražiausius santykius. Rengiant tekstą, džiaugiesi, kad pavyko įžvelgti tai, kas gražu žmonių santykiuose, bendravime.
Kai įdomus žmogus parodo pasitikėjimą žiniasklaida, ta priemone, kurios pagalba aš realizuoju save – tai teikia man džiaugsmo.
Skaitytojams gali būti įdomios tiek elito atstovo, tiek kuklios profesijos žmogaus įžvalgos. Elito žmogus linkęs žiūrėti į realybę iš perspektyvos, jis kuria gražias idėjas, o daugumos žmogus daug gali papasakoti apie savo patirtį, jį užklupusią absurdo bangą, atskleisti gražių idėjų deformacijas.
May be an image of Mindaugas Jonušas

Komentarai

Populiarūs įrašai