KOL ESU


Mano jautriausia meilės simfonija, kasryt, kasdien, kasnakt aš ilgiuosi tavęs ir tavo akių, kuriose kaskart, kai jas matau, randu jėgų gyventi iš naujo, tavo balso, kuris teikia vilties mylėti.
Aš ilgiuosi tavo rankų, kurios, apkabindamos mane, sustabdo laiką, kai esame ne du skirtingi žmonės, ieškantys meilės, o esame MES, gimę vienas dėl kito.

Tik su tavimi speigas tampa šilčiausia akimirka, kurios net karščiausia vasara negali dovanoti, juk taip šiltai, artimai, iš meilės gali apkabinti tik tu, nes tu vienintelė dvelki manimi tik tavyje gyvena mano širdis.

Juk tik tu esi mano gyvenimo pilnatvė.

Aš mylėsiu tave dienas, metus, kol esu, kol plaka mano širdis, kol kyla ir svajingai leidžiasi saulė, o dangus dovanoja nesuskaičiuojamą kiekį žvaigždžių net tada, kai atrodo, kad dangus apniukęs ir išvysti žvaigždės atrodo neįmanoma, kol esu ir kol plaka mūsų širdys kartu, aš kiekvieną sekundę kvėpuosiu tavimi nes tai tu man tapai viskuo..



Komentarai

Populiarūs įrašai