Noriu tave turėti

 Viskas, ko man reikia - tai tavo šiltos akys. Viskas, ko man trūksta - tai tu ir tik tu.

Mano širdies muzika tau ir dėl tavęs skambės jautriausia nata, užburiančia jausmus. Leisk mylėti ir tikėti, kad mūsų meilė amžina.
Su tavim kiekviena diena, naktis, kiekviena praleista akimirka virpina širdį ir jausmus.
Aš mūsų laiką geriu, kaip saldžiausia nektarą iš tavo delnų, iš tavo širdies, iš tavo lūpų.
Net klaidžiausi gyvenimo vingiai, kai mudu einam gyvenimo keliu, susikibę rankom, atrodo įveikiami, jei tik nepaleisim vienas kito, jei tik laikysimės tvirtai įsikibę vienas į kitą. Tas laikas kartu taps tvirtu jausmu, žengti tolyn, tvirtai einant meilės keliu mūsų tikslo link.
Žinai, o mano mieliausia, aš kaskart trokštu turėt tave šalia, kad galėčiau svajoti, kad galėčiau mylėti, kad turėčiau jėgų laukti tavęs, kai mes ne kartu…
Aš noriu mylėt tave, kad galėčiau šiuo dievišku jausmu dalintis su tavimi, kad galėčiau mylėti tavo akis, kad kaskart alkčiau tavo lūpų saldumo, o širdies gilumoje atrasčiau tave tokią mielą ir artimą man.
Svajoju per naktį bučiuot tave, nes tik tavo lūpose amžina meilė, tik jose atgyja jausmai, kupini dangaus palaimos ir vilties…
Rodos, galiu su saule užklot tave, kad, kiekvieną rytą pabudusi rasos lašelyje, surastum mane..



Komentarai

Populiarūs įrašai