SUSIPAŽINKIME :)

 Jaučiu pareigą iš naujo susipažinti. Daugelis manęs klausia: nuo kada tu esi spaudoje - juk tu buvai kitoje barikados pusėje. Taip, aš joje buvau ir puikiai žinau, kokia įvairi gali būti žurnalistika. Tačiau, šiandien aš jau daugiau nei penkerius metus, esu aktyviai įvairiomis temomis rašantis žurnalistas.

Jaučiu pareigą tiek pilietinę, tiek žurnalistinę informuoti visuomenę apie įvykius, kurie yra svarbūs visuomenei, kaip antai: dabar mano dėmesio centre esantys medikai, kurie šiuo metu išgyvena sunkius laikus ir vargu ar atsiras politinė, visuomeninė valia, kuri suvoktų ir pasistengtų sudaryti medikams geresnes sąlygas, kad jiems gelbėti kiekvieno žmogaus gyvybę būtų lengviau.
Man svarbūs ne tik medikai, man svarbus kiekvienas klausimas, kuris vienaip ar kitaip yra susijęs su mano, tavo ir kiekvieno iš mūsų gerove.
Visada, kaip žurnalistas dėsiu visas pastangas, kad jus skaitytojai pasiektų informacija, kuri būtų vienaip ar kitaip įkvėpimu generuoti idėjas ir paliestų jūsų širdis.
Rašau ir apie žmones, kurie kuria Lietuvą. Esu širdingai dėkingas kiekvienam savo herojui už pasitikėjimą, viltį, papasakotas istorijas.
Mums reikia vienas kito. Žurnalistas be herojų ir skaitytojų - nieko nevertas, todėl kviečiu kartu kurti herojų žiniasklaidą, kuri ne skaldo, o jungia.
Su meile - jūsų Mindaugas foto E. Sabaliauskaite


Komentarai

Populiarūs įrašai