Tavo akyse

 Tavo akyse pražysta pasaulio grožis, o nuo tavo šypsnio darosi šviesu. Kai tave sutikau, tu tapai man gelme, kurioje tu mane paskandinai.


Sielos grožis ištirpdė visus ledus, kurie gaubė mano širdį. Niūri ir pilka mano kasdienybė prisipildė tavo šviesos, tyro žvilgsnio, tavo meilės.


Tu mano jautriausia styga, pažadinusi į pasaulį žvelgti kitaip - artimai, su viltimi, su tavimi. Dabar kaskart lyjant lietui aš alsuoju tavimi, o leidžiantis saulei aš bučiuoju tavo akis.


Dabar bundantis rytas prasideda nuo tavo šypsenos, kurioje paskęsta mano aistra - aistra gyventi ir mylėti. Kaskart, kai už lango šviečia mėnuo, tu esi mano žvaigždė, kurią laikau savam delne.
Ranka rankon, širdis širdin, kaip tie du maži lietaus lašai, nebegalintys būti atskirai.
Vienas kitam sutverti kaip du paukščio sparnai, šiandien ir visados amžinai kartu.




Komentarai

Populiarūs įrašai